15.8.07

Min høyre fot


Er det ikke det ene så er det det andre. Etter et år fyllt med skader tok jeg med pulsklokke/gps til Kreta, og la opp til trening annehver dag. Det gikk fint (dersom man serbort i fra nær-døden-opplevelser i 39 grader uten skygge..)

Men så gjorde jeg det igjen. I hysterisk badelek klarte jeg å sparke løs større deler av det kretiske grunnfjell. Det kjente i alle fall slik ut.

Resultat:
1 sinnsykt vond fot, knapt brukbar
kunnskap om at legebehandling på akutten med rønkten av foten koster 2 euro 80 cent. Ikke bare vin som er billig hellas!

Så nå er det null løping på meg. De to lengste tærne, naboene til stortåen(hva heter de egentlig??) ble kort og godt bøyd helt inn nedover, slik at de på paralellt med forsålen. De sitter sammen med resten av foten via et sinnrikt system med sener, som ble alvorlig forstrekte. Så ikke bare gjør det vondt å løpe, det er såpass vondt å ha på jogge sko at jeg ikke har fått snørt dem enda når jeg har testet. Første 10 dagene gikk jeg i sandaler, da sko var utelukket. Det er lite kjekt å kjøre MC med sandaler i regnvær...


Så pass på:
Ikke bad. Bedre å være skitten og hel, en ren og vond!