19.6.07

Feil på Garmin??

Andreas pratet masse om hvor mye han løp, og hvor bra form an var i. Eneste aberet var at han ikke lastet opp på motionbased hver gang, men litt i ny og ne.

Så jeg tror det er noe feil med hans forerunner 305, den registrerer nemlig alt for få løpeturer. Han sier selv at han løper annenhver dag, men loggen sier 18 ganger i løpet av 3 mndr, noe som blir ca hver 5 dag. Har noen andre opplevd at sin Garmin Forerunner 305 rett og slett glemmer hele løpeturer? Kan det være firmwaren? Skal bli spennende å se på hans logg ettter 1 juni, dersom det er store hull der også er det noe muffens med klokka hans!

1 Comments:

At 12:19 p.m., Blogger Harald said...

Tja, jeg svømte med min Forerunner 305 forrige torsdag og etter det har vi vært litt uvenner. Med det ser ut til at 305'n min har tilgitt meg og er igjen min beste venn på mine treningsturer, og kun straffet meg med en manglende "upload" fra løpingen forrige torsdag.
Jeg kan ikke si at 305'n bare registrerer det den selv ønsker. Men jeg har erfaring fra at løperen kun løper, sykler eller trener bare de dagene han selv ønsker. Noe som helt klart påvirker statistikken!

 

Legg inn en kommentar

<< Home